Agy meg agy

2015/10/16. - írta: Tara21

image_11.jpg

Egészen egyszerű, de meglepő felfedezést tettem a minap, agy- és tudatszakértők most ne figyeljenek. Amint a Főnökre várva meditálgattam a konyhában, és közben és ugyanakkor az agyamat járattam a posztolni tervezett szülinapi írásomon, észrevettem, vagyis a Megfigyelő észrevette, hogy a bal agyféltekém nyomás alatt van, zakatol és sistereg, majd tovább figyelve azt tapasztaltam, hogy a jobb agyféltekém viszont teljes nyugalomban időzik. Konkrétan észleltem, ahogy az intellektuális (bal), illetve az intuitív (jobb) agyfelem külön-külön és együtt is működik. Hűha! Házi agykísérletek sora következik..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tara21.blog.hu/api/trackback/id/tr907972815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása